Chat with us, powered by LiveChatGreen Area with Woods in Lago di Garda a Gardone Riviera, Lombardia, Italy

Green Area with Woods

0 (0)

This property has no reviews


Pitch for
Tent

Structure description:

The land available, is located on the ridge of the road leading to Pirello. It is a wooded area and meadow, about 70,000 square meters, where you can see the romantic Lake Garda. It is accessible only by car and ebike. The accommodation is located near Gardone Riviera and a stone's throw from the beautiful Lake Garda and in the western part of the lakeshore. If you're in the mood for adventure, try a trip by hang-glider or paraglider, whose runway is only 100 m away from the hotel.


Services
Breakfast
Car parking
Animals accepted

Nel caso in cui alcuni di questi servizi siano a pagamento, il prezzo è indicato sotto l'icona corrispondente al servizio e non è incluso nel totale che pagherai al momento della prenotazione.
Potrai pagare questi servizi successivamente, al momento del check-in.


Details for vehicles
Water connection
Electricity
TV connection
Black water
Generator
Lunghezza massima 5 mt
Terreno in Grass

From /night

Stay details
No charges at this stage

Reviews
0 (0)

This property has no reviews


Location on the map

Experiences proposed by Ernesto

No related experiences found


Possible activities
Cycling
Extreme sports
Hiking

Things to know
Property rulesCheck-in: 09:00Check out: 18:00Maximum number of guests per pitch: 4Minimum stay: 1 dMaximum stay: 30 dCancellation policy

7 giorni

Property rules Animali ammessiConsigliato per adultiConsigliato per bambini da 2 a 12 anniConsigliato per bambini > 2 anniConsigliato per coppieConsigliato per famiglieConsigliato per grouppi di amiciConsigliato per single

Ernesto
Identity verified
Ciao. Mi Chiamo Ernesto sono un ragazzo di 70 anni, che ama fare sport. Sono allenatore di Pallavolo, gioco a tennis e amo andare in bicicletta. Visto la mia non più giovane età, presto mi prenderà una e-bike, così da poter visitare più spesso il mio terreno. Speriamo che questa pandemia finisca presto, per poter ri-gustare la bellezza di questi luoghi.